Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Συνέντευξη Κάσες | Ψεύτης ο Μελισσανίδης για στημένα! (video)




Ο καλύτερος παίκτης του Πανθρακικού ακυρώνει τις καταγγελίες του Δημήτρη Μελισσανίδη για τα στημένα. H νίκη του Ολυμπιακού ήταν "καθαρή" για τον Χοσέ Μαρία Κάσες, δίχως κανένα "παρασκήνιο".  





Η δεύτερη χρονιά του Κάσες στον Πανθρακικό ξεκίνησε με ουκ ολίγες βαθμολογικές απώλειες. Ωστόσο, η 17η θέση της ομάδας δεν ρίχνει το ηθικό του ισπανού. "Δεν είναι τόσο ευχάριστο το ξεκίνημα, όμως, είμαι γενικά ικανοποιημένος".

Για την ζωή του στην ακριτική πόλη, δήλωσε: "Είμαι πολύ ευχαριστημένος στην πόλη και θέλω να το απολαύσω μέχρι την λήξη του συμβολαίου μου το καλοκαίρι. Ακόμη δεν ξέρω αν θα συνεχίσω ή όχι".

Παράλληλα, έδειξε προσηλωμένος στις υποχρεώσεις του Πανθρακικού, αδιαφορώντας για τις "σειρήνες" που τον προσεγγίζουν. "Έχω συμβόλαιο στον Πανθρακικό και το τιμάω".

Έξι γκολ και οχτώ ασσίστς ο περσινός απολογισμός του Κάσες, πράγμα που φυσικά δεν πέρασε απαρατήρητο. "Τ
ον Ιανουάριο είχα προτάσεις, όμως, ο Πανθρακικός με έπεισε να συνεχίσω στην ομάδα. Μετά με σταμάτησε ο τραυματισμός μου και έτσι συνεχίζω στον Πανθρακικό". Το χτύπημά του στο γόνατο ήταν πολύμηνο και του στέρησε οχτώ αγωνιστικές.

Το "10" του Πανθρακικού έδειξε πίστη στο ρόστερ της ομάδας. "Θεωρώ
 ότι μπορούμε να πετύχουμε τον στόχο της παραμονής. Θα είναι σίγουρα δύσκολο, όμως, έχουμε την ομάδα για να σωθούμε και να συνεχίσουμε στην Superleague".




"Άγνοια" του Χοσέ Μαρία Κάσες για τις δηλώσεις του προέδρου της ΑΕΚ, Δημήτρη Μελισσανίδη. Αναληθείς οι πληροφορίες της UEFA για στημένα στο ελληνικό ποδόσφαιρο, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του ισπανού. "Δεν ξέρω τι είπε ο κ. Μελισσανίδης και δεν ξέρω σχετικά με τι μιλάει. Δεν ξέρω για κανένα στήσιμο σε κανένα παιχνίδι".

Ενώ στην συνέχεια, προέβαλλε την έκπληξή του για τους ισχυρισμούς του κ. Μελισσανίδη θεωρώντας ότι το Ολυμπιακός 5-1 Πανθρακικός ήταν ένα λογικό αποτέλεσμα.

"Τί συνέβη; Το ότι μας νίκησαν; Δεν ξέρω τίποτα σχετικά με τα όσα δηλώνει, εγώ αγωνίστηκα όπως παίζω πάντα, ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερος από εμάς και μας νίκησε".





Στόχος του Κάσες είναι να μένει μακριά από τέτοιου είδους καταστάσεις. "Δεν έχω ιδέα για αυτό και επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πολλά πράγματα από όσα γράφονται στον Τύπο. Είμαι αφοσιωμένος στις προπονήσεις και στα παιχνίδια".




Η συζήτηση "ταξίδεψε" και στην Ιβηρική Χερσόνησο. Οι αγαπημένες του Έιμπαρ και Βαλένθια σε ακμή. "
Η Έιμπαρ είναι στην πρώτη εθνική. Είμαι πολύ ευτυχισμένος για αυτή την ομάδα μιας και έπαιζα εκεί και της εύχομαι το καλύτερο. Είναι μια ομάδα πολύ σοβαρή, έχει επιτυχίες και ελπίζω να παραμείνει εκεί που είναι".

Αναφορά και στην "new era" του Λιμ.
"Όλα πάνε καλύτερα. Ο πρόεδρος προσφέρει μεγαλύτερη σιγουριά και ηρεμία στην Βαλένθια".




Κερδίστε το αυτόγραφο του Κάσες. Ο πρώτος που θα κάνει comment. Παραλαβή μόνο από Θεσσαλονίκη.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου